"דרך צלחה" -חוסן נפשי - הדרכת הורים לפני הגיוס
"דרך צלחה" -חוסן נפשי - הדרכת הורים לפני הגיוס

תהליך הגיוס מלווה בהמון רגשות מעורבים, שמחה ואושר לצד חשש ופחד. הרצון שלנו להשפיע על התהליך, להניע את המתבגר לפעולה עלול לעיתים לייצר מתחים וקונפליקטים סביב נושא הגיוס. המתבגרים עוברים תהליכים אישיים ועמוקים בתהליך הגיוס ולהורים יש תפקיד מרכזי בליווי שלהם וביצירת מרחב בטוח ומאפשר למימוש הבחירות שלהם להמשך הדרך. הדרכה שתאפשר להם לקבל כלים להתנהלות נכונה מולם, ליצירת שיח מקדם ולמיצוי מקסימלי של תהליך הגיוס בצורה שתתאים למתגייס/ת הפרטי/ית שלכם.

הרצאה להורים / למתגייסים - תחושת שייכות וחוסן נפשי בשלבי הגיוס לצה"ל

הגיוס לצה"ל טומן בחובו התרגשות לצד קשיים, לבטים, פחדים וגם לחצים מהבית, מהחברים, מהסביבה ועוד. המעבר לצה"ל שונה מכל המעברים שחווינו עד כה, במעבר הזה אנחנו כהורים מאבדים את השליטה, אנחנו כבר לא יכולים לתת "אישור הורים", להתערב ועוד. זה רגע מכונן וקשה להרבה הורים. איך עוברים את זה נכון, מקדם ועם כמה שיותר ידע וביטחון בתהליך.

הרצאה בנושא כושר נפשי - חוסן מנטלי 

הגיוס לצה"ל, אבן דרך משמעותית בהמון משפחות, 

זה אתגר מרכזי עבור המלש"ב,  תלמיד בכיתה יא'- יב' שנדרש להתמודדות מול מערכת מורכבת, עם המון חלומות לצד לא מעט חששות וחסמים.


ברקע יש את המשפחה, בעיקר ההורים שחוששים ומתמודדים עם תהליך ארוך שיש בו המון חוסר וודאות והמון סימני שאלה לצד התרגשות וגם קצת פחד.


לאחר 25 שנות שירות בצה"ל כקצינה באגף התקשוב צברתי ידע רב על התנהלות המערכת, שיקוליה במיון המתגייסים ובעיקר החוסן הנפשי שיכול לסייע לבני הנוער בתהליכי הגיוס ובשלבי הגיוס הראשונים בצה"ל.


במהלך שירותי הצבאי  פיקדתי על בית הספר לטכנאים ונציגות שירות באגף התקשוב, במסגרת תפקידי זכיתי להיות חלק מצוות האפיון של יום המאה.


תהליך חדש שמטרתו לדייק את תהליכי המיון של הנשים בצה"ל, גם תהליכי המיון של הגברים שופרו והותאמו במטרה לייצר מתאם מקסימלי שבין רצון המתגייס/ת לצרכי צה"ל.


פגשתי אלפי חיילים/ות ברגע שבו הם נפרדים מהבית ומגיעים להכשרת יסוד בבית ספר צבאי, ליוויתי אלפי חיילים/ות במהלך השירות שלהם.

את הידע הזה אשמח לחלוק אתכם הורים ומתגייסים,

בהרצאה תקבלו כלים להתנהלות מיטיבה בתהליכי הגיוס גם בהיבט המנטלי וגם בצורת ההתנהלות הנכונה למול מערכות צה"ל.

להרצאה הזו יש הרצאת המשך "רגע אחרי הפרידה באוטובוס במיטב" - הקישור להרצאה פה

והרצאה נוספת  שמיועדת למתגייסים - "מתגייסים עם מוטיבציה" 


במסגרת ההרצאות תקבלו כלים פרקטיים להתמודדות נכונה ומצמיחה, בניית מערכות יחסים בריאות, ניהול תהליך הגיוס באופן שבו המלש"ב לוקח אחריות, והמשפחה נמצאת כמלווה, תומכת ומאפשרת. 


*********************************************************************************


ההרצאה מועברת לארגונים | מרכזי נוער | תיכונים | פרטיים 

אורך ההרצאה כ 75 דקות וכוללת זמן לשאלות ותשובות 

עלות ההרצאה בזום עד 100 משתתפים - 1500 ש"ח

עלות ההרצאה פרונטלית - בתאום טלפוני, תלוי בכמות המשתתפים ובמיקום הגיאוגרפי.

להזמנות לחצו פה  , השאירו לי הודעה ואחזור אליכם 

לקבלת פרטים נוספים - חייגו אלי  052-9284785