בהשראת זכרונות ילדות

ג'ונאם - נשמה שלי הוא ספר שמשלב בין זכרונות הילדות שלי כמתבגרת שגדלה על ברכיה של תרבות שמרנית, תרבות איראן.
מתוך זיכרונות הילדות שלי אני מתחברת למתבגרים שגדלים היום בעידן החדש, בתהום שנפערה בינינו, בפער הבין דורי העצום. בפער הזה נוכח לו כאב, תסכול, פחד, ייאוש והמון רצון לייצר עבורם מציאות מיטיבה, שמחה ואושר.
לאחר שנים של עבודת שטח עם מתבגרים, אלפי שעות אימון וטיפול פיתחתי את שיטת "מגן הנפש"- שיטה שמטרתה לייצר למתבגרים חוסן נפשי, עמוד שדרה רגשי יציב ומותאם לאתגרים של מציאות החיים ב2021, למציאות מורכבת ומלאה במסרים, בפילטרים ובהמון רגשות של קנאה, העדר שייכות ותבוסתנות.

בספר תוכלו לקבל כלים עדכניים, פרקטיים לעבודה ולחינוך מתבגרים בעיד החדש.
 
הספר כולל פרק נרחב בנושא מיניות בגיל ההתבגרות - נושא שמביך את כולנו, ואנחנו חייבים לתווך אותו ולהתגבר על המבוכה שלנו כדי לייצר בנפשם נקודת יחוס טובה שתשמש לה עוגן לבחינת המציאות, לבחירות נכונות ובעיקר לחיבור אישי ונכון לגוף, שלהם, לרגש שלהם ולנשמה שלהם.

מוזמנים/ות לקרוא, להתרגש, לפגוש את עצמכם ולקבל כלים עדכניים שעובדים, כאלו שישנו את ההורות שלכם ויאפשרו לכם לצמוח בתוך נפשם שk המתבגרים שלכם, להיות שם כמו מצפן ולאפשר להם לצמוח בריא ויציב בדרך לבגרות עצמאית ברווחה נפשית ואושר.
ג'ונאם - חינוך מתבגרים בעידן חדש imageג'ונאם - חינוך מתבגרים בעידן חדש image

מחיר רגיל

99
  • הספר יצא לחנויות במאי 2022
כל שנותיי הבוגרות עסקתי בחינוך, ליווי וייעוץ למשפחות ולמתבגרים, מתוכן 25 שנים כקצינה בצה"ל. ביקרתי בתוך נפשם של אלפי מתבגרים ותמיד הקפדתי לראות את נשמתם, להקשיב לליבם ולתת להם כלים לעצב את מציאות חייהם,

ליאורה חיים, מפתחת שיטת "מגן הנפש", נשואה לחגי ואם לארבעה מתבגרים, בוגרת MA בחינוך מיוחד, יועצת הורים ומתבגרים ומדריכת מיניות מוסמכת לגיל ההתבגרות, רכזת חינוך מיוחד בחטיבה העליונה, בעלת תעודת הוראה, מנחת קבוצות בכירה, מרצה ובעלת קליניקה לייעוץ וליווי מתבגרים והורים.

פרק ראשון - חוֹנֶה מוֹנדֶה - הזיכרון האישי

”חוֹ נֶ ה מוֹ נדֶ ה“, פירושו "נשארה בבית.“ סבתא שלי, טאוס ז"ל, הייתה חונה מונדה. בגיל 14 היא עדיין לא התחתנה. במונחים של איראן, בעידן שבו שלט השוביניזם, היא הייתה סוג של בושה למשפחה. בעידן ההוא, בתרבות ההורית, הילד/ה היו קניין של בעל הסמכות, בעל הכוח במשפחה. קולם לא נשמע, דעתם לא נחשבה והם לא הוגדרו כסובייקטים.

מחיר רגיל

99
  • הספר יצא לחנויות במאי 2022
  • תל-אביב, ישראל