MA חינוך מיוחד, פסיכותרפיסטית מוכרת איט"ה, מדריכת הורים, מדריכת מיניות

ליאורה חיים imageליאורה חיים image
אני ליאורה, מפקדת לשעבר בצבא הקבע, עם ניסיון של 25 שנים והיום, מאמנת הורים ומשפחות בעידן המסכים.
איך זה מתחבר? מאוד פשוט. כשהשתחררתי מהצבא, הבנתי שהניסיון הרב בהנעת בוגרים ונוער לפעולה (אלפי צעירים), במצבים מאוד מאתגרים ומורכבים הוא ישים גם לחיי באזרחות.

אני מתייחסת לעבודה שלי כשליחות ביכולת לעזור למשפחות לייצר תקשורת בין בני הזוג ובין בני המשפחה, שמותאמת לעידן הדיגיטלי מרובה המסכים והפרעות התקשורת.

המטרה שלי היא ללמד הורים ומתבגרים לתקשר זה עם זה, בצורה מיטיבה ולשפר את האווירה המשפחתית. הדגש העיקרי שחשוב לי להעביר, בהדרכות ההורים, הדרכת מתבגרות ואימון משפחתי הוא שההורים יכולים להיות משמעותיים בגיל הנפיץ ביותר בחיים, גיל ההתבגרות. איך יוצרים קשר אמיתי בין ההורים לילדים, שממנו מרוויחים כל הצדדים.
בעזרת ההדרכות ההוריות והאימונים של המתבגרות, אני מלמדת אתכם "לנטרל פצצות", לשנות הרגלי שיח שגורמים להתפוררות מערכות היחסים במשפחה, ויצירת שפה משותפת, למתבגרים ולהורים, שמורכבת משיח עדכני, ונוכחות הורית משמעותית ופתוחה למתבגרים.

מניסיוני, יחסים בין בני משפחה הם הדבר היחיד שעדיין בשליטה של ההורים ולכן פיתחתי כלים באמצעותם אני מעבירה את הידע הזה הלאה להורים, לטובת יצירת יחסים בריאים וקרובים בין ההורים למתבגרים ויכולת השפעה בנקודת הזמן הקריטית לילדים.

שיטת המגע והאיפור - הדרכות הורים ומתבגרות - בעידן הדיגיטלי החדש, המתבגרות חיות בעולם, שלרוב, אינו העולם של האמהות בצורה כל כך אינטנסיבית. העולם של הצעירות המתבגרות מורכב מביוטי, סטיילינג ומראה חיצוני. ולכן, פיתחתי שיטה שבה דרך האיפור החיצוני, אני מצליחה לחדור פנימה, למגרש הפנימי שלהן.  השיטה מאפשרת לי לפתח שיח וטיפול בכאב של המתבגרות ושל ההורים.

קלפי אימון - עלמה רגשות מאופרים - קלפים שיזמתי בשיתוף פעולה עם 25 אמני איפור מכל העולם, מתורגמים ל - 3 שפות, משמשים ככלי אימוני לנשים ולמתבגרות, לפיתוח שיח עמוק שמשקף את החוץ פנימה, והאת הפנים החוצה, ומטרתו לאפשר הבנה של התהליכים שקורים ברחשי הלב של הנשים והמתבגרות וצמיחה קדימה תוך רווחה נפשית והקלה.

שיטת האימון שלי היא שיטה ייחודית שמגיעה מעולמות של כלים, תרגילים ואימון השלכתי באמצעותו ההורה חווה את דפוסי ההתנהגות שלו כהורה, ואיך זה משפיע עליו, על הילדים ועל האווירה המשפחתית.
פיתחתי כלים ותרגילים ייחודיים מתוך גישות שונות של הנחיית קבוצות, לטובת אימון הורים - בגישה שמאפשרת להם להרגיש על עצמם את תפיסת ההתנהגות שלהם במשפחה, לטובת שינוי מיידי של דפוסי ההתנהגות.

אני מאמינה ששינוי אמיתי מתרחש כשבנאדם מבין מה הוא עושה, קודם כל מרגיש את זה על עצמו מתוך התנסות ומשם הדרך לשינוי ההתנהגות פשוטה יותר. פחות מילים יותר להרגיש ולעשות.

הובלתי את פרויקט בנות מצווה במועצת נשים כפר סבא, מרצה ומנחת סדנאות לנשים, אמהות ונוער.

ובאופן יותר רשמי:
ליאורה חיים, נשואה לחגי ואם ל 4 מתבגרים, בעלת 25 שנות ניסיון בליווי מתבגרים ומשפחות במסגרת שירותי הצבאי. מפקדת ומנהלת בית ספר מקצועי באגף התקשוב, במסגרת התפקיד טיפלתי בחיילים רבים.
בעלת MA בחינוך מיוחד והתמחות בלקויות למידה.
יועצת ומנחת הורים מוסמכת בשיטת אדלר ומנחת קבוצות מוסמכת מטעם מכללת גישות.
בוגרת קורס מנטורים לנשים של השגרירות האמריקאית
מוזמנים לבקר בחממת הבלוגים של יונית צוק - שם תוכלו לעיין בבלוגים מעניינם ונבחרים - ממש פה